Esra'nın Hoşgelesin Bebek Partisi

type='html'>Esra'nın Hoşgelesin Bebek Partisi

ESRA’NIN BABY SHOWER TEMALI KAHVALTISI…
Blogumu biraz olsun takip ediyorsanız, bizim meşhur grubumuzdan haberdarsınız demektir. :)
O nedenle grubun detaylarına fazla girmeyeceğim. Yine bildiğiniz üzere, bizim grup toplanınca, bu toplanmanın illaki bir adı, bir amacı olur.
İlk zamanlarda sürekli; hoş gelesin/hoş geldin bebek buluşmaları yapmamız gibi.
Son zamanlarda, grubumuz, bebek konusuna biraz ara verdiği için :) buluşmalarımızın temaları çeşitlenmişti. İftar daveti, yeni yıl partisi, hayırlı olsun ziyaretleri gibi…
Ama 2011 öyle bereketli başladı ki, sormayın gitsin. Bu yıl tüm buluşmalarımız, bebek temalı olacak şimdiden belli :)

Yılın ilk organizasyonunu; geçtiğimiz hafta sonu; Esra’cığımda gerçekleştirdik. Esra şekerim, kısmetse Mart ayı başlarında kucağına prensesini alacak hayırlısı ile. Şirin mi şirin, tombik mi tombik bir hamiş şu anda.
Ama o haliyle bize, deyim yerinde ise parmak ısırtacak bir ev sahipliği yaptı. Tüm gün yüzünden eksik olmayan gülümsemesi ile pıtır pıtır hizmet etti, durdu. Hatta bir ara onun hamile olduğunu unutup, sofrada sürekli çay istediğimi eve gelince fark ettim ve büyük vicdan azabı çektim inanın :(
Esra’nın şahane ev sahipliğinde, getirilen birbirinden güzel lezzetler ile müthiş bir kahvaltı yaptık o gün.
Her zamanki gibi önce gözlerimiz sonrada midelerimiz bayram etti. “Erken buluşalım, anneyi yormadan erkenden kalkalım” niyeti ile sabah kahvaltısı olarak düşündüğümüz gün, neredeyse akşama kadar devam etti. Ayrılırken, çocuklar gibi; “ya, ben daha kalkmak istemiyorum ama” diye mızıldandım sürekli :)

esra baby shower kahvaltısı

Soframız; Esra’nın hazırladığı, minik pembe dokunuşlar ile tam bir Baby Shower ruhu içindeydi.
Benim hazırladığım; süslü kurabiyeler, kahveli, cevizli brownie ve biber kızartması,
Münevver abla’nın; müthiş reçelleri,
Adaş şekerimin; dumanı üstünde dereotlu poğaçaları, acılı ezme ve ayva reçeli,
Nesli’ciğimin; brioche ekmeği ve uğur böceği kanapeleri,
Esra’nın pesto soslu, peynirli ve ezmeli simitleri, tiramisu’su,
Selen’in; dulce de leche reçeli ve patatesli ekmeği,
Pınar’cığımın; patlıcan salatası, soframızın bir şölen havasına bürünmesini sağladılar.

hunerimin brownieleri

Esra'nın Baby Showeri için hazırladığım süslü kurabiyeler

Grubun pastacıları aramızda olamayınca, Adaş şekerim süslü bir şeyler hazırlama görevini bana verdi. Bende puset şeklinde bebek kurabiyeleri ve kahveli, cevizli, çikolatalı brownie hazırladım.
Şeker hamurlu pasta ve özellikle figür konusunda kendimi çok acemi bulduğum için :) işin kolayına kaçıp, krema ile süsledim. Fenada olmadılar sanki, ne dersiniz? :)

Esra'nın Hoşgelesin Bebek Partisi

Pınar, Selen ve Adaş her zamanki gibi boş durmayıp, bol bol fotoğraf çektiler. Bende yine her zaman olduğu gibi :) hazıra kondum.
Günümüzün detaylarını merak ediyor ve bol fotoğraf görmek istiyorsanız;
Pınar’ın fotoğraf albümü için buraya, Selen’in fotoğraf albümü için buraya, Adaş’ın fotoğraf albümü için buraya tıklayabilirsiniz :)
İyi seyirler…

0 yorum:

rapor


Genel Genel