Selva Makarna ile Tavuklu Yassı Makarna

type='html'>IMG_2482

BİZİM USUL MAKARNA :)
Aslında bu videoları çekeli o kadar uzun zaman oldu ki, neredeyse yayınlanmasından ümidi kesmiştim :)
Bizim Usul Makarna sitesine eklenen yeni videolar, mail kutuma düşüyor olmasa itiraf ediyorum unutabilirdim bile…
Gerçi onlarda haklı tam 130 bölüm çekmişler ve hepsini montajı bittikçe sırası ile ekliyorlar.

Taşınma telaşı, blogspot tatsızlığı derken bloguma yeni tarif ekleyemiyorum diye üzülüyordum biliyorsunuz, Kurabiye Eğitimi görüntüleri ile sizlere arada bir ses ediyor ve hasret gideriyorum.
İşte tam bu dönem açıkçası bu video ilaç gibi geldi. :)

Videoyu izlerken, tam bir nostalji yaşadım :)
Hatta kendimi tanımakta zorlandım, ne kadar çok kilo aldığım gerçeği ile bir kez daha yüzleştim :(
Saçlarımın o dönemki rengini hatırlamıyorum bile; “aa bu renkte yapmışım demek” dedim :)
Değişmeyen tek şey her daim kırmızı ojelerim :)
Ve en kötüsü çok asık suratlı buldum kendimi :)
Benim bu kamera karşısında heyecanlanıp bambaşka biri olma durumum ne zaman düzelecek çok merak ediyorum. Birileri o anda akıl edip; “şu anda kayıtta değiliz, sen pişir prova gibi, az sonra başlayacağız çekime” filan dese çenesi düşük gerçek Müge çıkacak ortaya :)

IMG_2484

Devletşah beni her aradığında, telefonu “acaba bu kez ne yenilikler, ne projeler peşinde” diye açarım. :)
Ve sağ olsun projelerinde ilk aradıklarından biri olurum. Böyle güzel, renkli cıvıl cıvıl bir projenin de içinde olduğum için çok mutluyum, çok teşekkürler Devletşahçım…

Devletşah ile iki tarif yaptık o gün.
Biri Tavuklu Yassı Makarna diğeri bir tatlı… İnşallah o da gecikmeden hazırlanır ve ben sizlerle paylaşırım.

IMG_2490

Tavuklu Yassı Makarna; blogumda; Tavuklu Spagetti adı ile yer alan bir tarif. Espri ile karışık bolca İtalyan kelimeler içeren bu tarifi, biz, bizim usulde pişirdik.
Al Dante değil, dişe gelen dedik mesela :)
Tarifi daha önce denemediyseniz, şiddetle öneririm, gerçekten inanılmaz lezzetli bir sos oluyor.
Hatta lezzetini anlatmak için size küçük bir anı anlatayım.
Makarna pişip, kamera stop edince, ekiptekiler makarnayı anında silip süpürmüşler.
Ben ikinci tarif için makyaj odasındayken, kapı hızla açıldı ve içlerinden biri elinde çatalla içeri girdi.
-Bu tavuklu makarnayı yapan siz misiniz?
-Benim.
-Öylemi? Biz arkadaşlar ile dedik ki; “bunu yapan insan olamaz”!
-Peki… Afiyet olsun :))

Tavuklu Yassı Makarna from Bizim Usul Makarna on Vimeo.

0 yorum:

rapor


Genel Genel