Doğum Günüm 2011 :)

type='html'>Doğum günüm 2011-4

ŞIMARIK DOĞUM GÜNÜ KIZI BİLDİRİYOR :)
Her insan gibi bende doğum günümde aranmaktan sorulmaktan, sürpriz yapılmasından hoşlanırım elbette.
Ama bir o kadar da utanır ve mahcup olurum bu durumdan. Bu nedenle mümkün olduğunca doğum günümü söylememeye çalışırım etrafıma. Sanki önceden söyleyince; hediye bekliyormuşum, tebrik edilmeyi bekliyormuşum gibi gelir :)
Bloga bile sadece bir kez, bugün benim doğum günüm tarzında bir yazı yazmışım hatta.

Bu yıl kuralı bozuyorum artık. Çünkü bu yıl, üç gün üç gece süren, o kadar coşkulu bir doğum günü geçirdim ki sizlerle yani ilk göz ağrım blogumun okuyucuları ile paylaşmaz isem olmaz :)

Kutlamalar bu yıl Yaso’m sayesinde bir hafta önce başladı :) Uzun zamandır hayalimde olan kurabiye kalıplarını, ben almadan sürpriz yapabilmek adına erkenden ulaştırdı elime ve ilk sevinç gözyaşları da o gün döküldü gözlerimden…
Kalıpları bana ulaştıran sevgili Elif Hanım’da Facebook’ta; “nice mutlu yıllar” deyince sosyal alemde 2011 resmi kutlamaları başlamış oldu :))
Daha sonra Anneler günü vesilesi ile aile içi kutlamalarımız başladı :) Her yıl olduğu gibi, annem, anneannem ve ben Pazar kahvaltısında bir aradaydık ve karşılıklı hediyeleştik…

Salı günü sabah erkenden telefonlarım çalmaya başladı. Kıbrıs’tan canım kardeşim Gizem ve Almanya’dan çok sevgili arkadaşım Eya’cığımın cıvıl cıvıl sesleri ile başladım güne.
Ofise gelince Eya’cığımın benim için hazırladığı bu melek günaydın dedi bana ekrandan!...
Sonrasında sürekli çalan telefonum, mail kutumdaki sevgi dolu, esprili kutlama mailleri, mesajlar ve facebook’tan kelimenin tam anlamı ile yağmur gibi yağan yorumlar.
Geçen yıl bana sürpriz yapan Yaso’m bu yıl davetli misafirimdi…
Birlikte neşe içinde yediğimiz öğle yemeği sonrası tam pastamı kesmeye hazırlanıyorduk ki kapı çaldı.
Elinde kocaman çiçeği ile güzel yürekli Necla abla idi gelen. Zamanlaması da süperdi :)
Ben artık gülsem mi, ağlasam mı, ne yapsam hallerde şaşkın ördek gibi dolaşmakta idim etrafta :)
Gündüz dostlarımla, akşam ailemle geçirdiğim şahane bir doğum günü yaşadım anlayacağınız.

Durun daha bitmedi :) Ertesi gün; pasta kursuna gelen cici öğrencilerim doğum günüm olduğunu bildikleri için ellerinde hediyelerle girdiler kapıdan içeri!!
Onlara da söylediğim gibi bu yıl iki gün boyunca harika geçti, yeni yaşıma sayelerinde mutlulukla girdim ve hala da mutluluk sarhoşuyum.
Hatta yazı bitince şöyle bir arkama yaslanıp okudum da nasılda hızlı hızlı, çocuksu ve acemice bir yazı olmuş dedim :) Ama yazıyı düzeltmemeye, geriye dönüp değişiklik yapmamaya karar verdim.
O anda içimden ne geldiyse bu yazıda da o kelimeler olsun :)

Sevilmek, aranmak, özel günlerde hatırlanmak öyle güzel ki… Allah tüm sevdiklerime bu mutluluğu fazlasıyla yaşatsın diye dua ediyorum.
Özel günler; eğer seni arayan birileri varsa özel diyorum ben, yoksa bir günün diğerinden bir farkı yok.
İki gün boyunca ayaklarımı yerden kesen tüm dostlarıma, arkadaşlarıma, okuyucularıma binlerce kez teşekkür ediyorum.
İyi ki varsınız, iyi ki hayatımdasınız…

Sevgi Kelebeği :)

0 yorum:

rapor


Genel Genel